31 July 2012

Sorry Sorry Sorry

Sorry...sorry...sorry...mintak maaf sangat2 ye...lama bebenor tak hapdet kannn...
bukan tak dak cerita...banyak sangat cerita...tapi malaih sungguh laa...tak tau nak habaq dah tahap malaih tu...
asyik bukak blog orang...baca2 kelebek2...dah. Blog sendiri bersawang!!


Apapun...nak ucap gak Selamat Berpuasa kepada semua kawan2 kenai ka tak kenai ka...kira semua kawan lah yang mana dok mai baca tapi senyap ja tu...hahahaha...


Aku memang malaih la ni nak hapdet selalu2....jadinya...yang dapat ni ja lah..tu pun curi2 sambil dok rekod surat2 nih...hehehee


Khaleela pulak pagi tadi bangun susu kul 3.30 pagi, selalunya pas abih sebotol, dia teruih lelap balik. Tadi daakkkk....dia berjaga main la pulak. Abih semua orang dia panggil..adooiii..kira dengan dia skali bersahur tadi...tapi dia tak makan pun, kaco ja lebih. Pastu dekat kul 6 gitu, bateri dia weak dah...hahahahaa...bagi dia tidoq balik, aku pun bersiap la nak pi keja. Sebenaqnya kemarin (Isnin) aku cuti, sebab Khaleela gak la, dia batuk berkahak, dada pun dah ada irama dah. Aku dah hantaq taska pas balik dari klinik, tapi dia punya meraung tu...luluh hati aku tau. Balik umah konon nak tukaq baju keja la, x jadi. Aku pi ke taska balik, amik dia balik umah....muahahahaa puas hati!! Syok la dia... Lagi satu bukan apa, kat taska selalu depa bagi tidoq dalam aircond...takut lagi teruk pulak dia nanti. Takpa la cuti satu hari ni, baik kurang skit kahak tu. Kat umah pun tidoq malam aircond gak, tapi aku bukak takat 4-5 jam je laaa...


Khairieena makin kuruih la dia...tetambah bila posa ni. Haaa...takat ni tak tinggai lagi posa...caiyok caiyok kakak!! Hari pertama posa hari tu...jenuh gak la struggle dia...dengan2 aku skali la, dok convince dia macam2....sampai satu tahap kena marah pun ada gak...ye laa tinggal sejam lebih ja lagi, dia punya bunyi tuuu....adooiiii.... Tapi at last bertahan gak la dia. Time sekolah ok plak...balik umah buleh pi main basikal lagi kat luaq petang2...


Wak pulak esok nak berangkat pi China pulak seminggu....keja tu ja lah dia. Kami ni asyik kena tinggai ja lah. Aku la start kelam kabut nanti....hmmm...silap2 el manjang pulak...ehh


Takat ni tu ja lah serba ringkas pasal anak beranak aku.....hahahaa..macam la ada orang nak tau sangat...blueekkk


Okay....tata titi tutu....tengok bila roh rajin mai lagi, aku cerita lagi nooo....