19 January 2012

Apa-apa saja...

Malas pulak nak bercerita, padahal cerita banyaaakkkkk sangat!! So, buat masa ni, tengok gambaq ja dulu nooo....itupun tak tersusun, ikut dan aku ja...hehehe



Kat spital Klang...x-ray tangan sb jatuh katil pada hari pertama pindah rumah...huhuuu



fhuh...pemandangan kt belakang tu yg best tuuuu....




Ini kat rumah baru dah, baru balik dari taska








Khairieena pada hari orientasi sekolah (3/1/2012)




eh...ada lagi budak tecik ni...cikgu taska yang ikat tocang tu, elok pulak dia tahan tak tarik pun. Cuba kalau aku yang ikat, dan dan tu dia tarik abih!


05 January 2012

Dah pindah dan dah mula sekolah



Dah pindah rumah pada 24 Dis 2011


Dah mula sekolah pada 03 Jan 2012 (Orientasi)


Lain-lain hal akan dihapdet bila ada kelapangan...


kerana kelapangan adalah sangat sedikit pada masa sekarang


huhuuu....